2020. május 18., hétfő

Informatika 05. 18.

Kedves Gyerekek!

Az elmúlt időszak feladataira és online aktivitásotokra, feladatmegoldásaitokra fogok egy jegyet adni és egy másikat a Code oldalán lévő feladatokra. Már sok tanulónak be tudtam írni az 5-ösét a Code feladataira, ez szerintem mindenkinek sikerülni fog. Ha a kiadott feladatokban elmaradásotok van, pótoljátok!

A mai feladataid:
  1. Írd le a füzetedbe:

  2. Keresd fel a Magyar Elektronikus Könyvtár oldalát! A címét fent találod.

    A megjelenő oldalon írd be a keresőbe a szerző mezőbe: Berg Judit és kattints a "Keres" gombra!

    Írd le, vagy fényképezd le, hogy milyen művét találtad meg a szerzőnek az elektronikus könyvtárban és küldd el nekem a füzet képével együtt! Ha van kedved bele is olvashatsz, ha a megjelenő oldalon rákattintasz először a mű címére, majd pl. a HTML gombra.
 A feladatok elküldési határideje: május 24. (vasárnap)

Jó munkát!

Informatika feladatok: INFORMATIKA 4.B 
Code: CODE 4.B

Anita tanító néni
zoldinfo936@gmail.com

Angol emelt

2020.05.18.    Angol emelt

Hi Kids!
Thanks for your homework. You are very clever.
Az előző lecke megoldását ellenőrizd le innen:

2. They haven't got a car. They've got bikes.
3. He hasn't got a mobile. He's got a camera.
4. They haven't got a dog. They've got a cat.
5. She hasn't got a remote-controlled car. She's got a skateboard.
6. He hasn't got an apple. He's got an orange.

Az alábbi linkre kattintva oldd meg a feladatot! ( A Flash-t engedélyeztetni kell.)

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/exercise2?cc=hu&selLanguage=hu

A Mf. 23. old. 7. feladatát készítsd el! Hasonló, mint az előző órai lecke.
A Mf. feladatának képét kell elküldened.

Határidő: 2020.05.20.
Have a nice day.
Andi néni

Matematika_május 18.,hétfő

Jó reggelt kívánok!


Számkirály:
https://wordwall.net/resource/431849/matek/melyik-sz%c3%a1mra-gondoltam-2-3-4-5


A mai órán megtanuljuk, hogyan kell egy számnak a valahanyad (tört)részét kiszámítani. Tanultuk már 3.-ban, ezért nem lesz teljesen új az anyag.

Ha például azt szeretném kiszámítani, mennyi
- az 50-nek a 3 ötöde (számláló:3, nevező: 5), akkor először az 50-et el kell osztanom a nevezővel, ebben az esetben az 5-tel, majd ezt a számot megszoroznom a számlálóval, ebben az esetben a 3-mal. Vagyis: 50:5*3=30. 50-nek a 3 ötöde a 30.
- a 12-nek a 3 negyede (számláló: 3, nevező: 4), akkor először a 12-t el kell osztanom a nevezővel, ebben az esetben a 4-gyel, majd ezt a számot megszoroznom a számlálóval, ebben az esetben a 3-mal. Vagyis: 12:4*3=9. 12-nek a 3 negyede a 9.

További példák:
- 48-nak a 5 hatoda: 48:6*5=40. Vagyis 48-nak az 5 hatoda a 40.
- 810-nek a 7 kilencede: 810:9*7=630. Vagyis 810-nek a 7 kilencede a 630.
- 6000-nek az 1 harmada: 6000:3*1=2000. Vagyis 6000-nek az 1 harmada a 2000.


Feladatod:

Mf. 62.o./7.

Segítség hozzá:


Ennek a feladatnak a megoldásáról képet kérek e-mailben elküldeni!!!



További szép napot kívánok!




05. 18. Hétfő olvasás, környezet

Jó reggelt kívánok!😃

Mielőtt elkezded megoldani a feladatokat, kérlek nézd meg a következő videót! 😊💗




Olvasás 95. óra
Ma ismét a Szövegértést fejlesztő munkafüzetet kell elővenned.
A 32-33. oldalon találod a feladatot, A Sóstói Múzeumfalu címmel.
Olvasd el a részletet és oldd meg a 33. oldalon található feladatokat.
A megoldásról képet kérek, 05.19. kedd estig.



Környezet 50.óra
Szokások és hagyományok
Olvasd el újra a tankönyv 44-45. oldalát. 

 A munkafüzet 51. oldalán az 5.,6.,7. feladatot oldd meg!


A munkafüzet feladatairól kérek képet, 05. 22. péntek estig.

Német emelt

Kedves gyerekek!

Keressétek meg az alábbi feladatban a képhez tartozó mondatokat!
Tk. 88./1.
Számozzátok be a képeket egymás után (1.,2.,3.,....)!
Másoljátok le a mondatokat a füzetbe, és írjátok utánuk a hozzájuk tartozó kép sorszámát!

A feladatot kérem a szokott módon elküldeni!

Határidő: május 20.

03.12. Református hittan

  Kedvesek! Ismerkedjetek meg Virágvasárnap történetével. Nézzétek meg a diavetítést (PowerPoint vagy más diavetítő szükséges). A történet...